21. Hope for the best. Expect for the worst.



Albo nie chwal dnia przed zachodem słońca. Miej w sobie pokorę bo los bywa przekorny.Ty myślisz, że jesteś w ogórdku i zaraz capniesz tą gąskę ale w następnej chwili możesz leżeć obolały pod płotem.



Dobrze jest myśleć pozytywnie. Jeszcze lepiej-racjonalnie. A już najlepiej to umieć znosić porażki i używać ich jako trampoliny z której odbijemy się hen, wysoko.

Bo...raz na wozie, raz nawozem :P.


A na koniec kilka księżniczkowych fot, wykonanych przez zdolną Martę:

PS Może mi ktoś polecić osobę, która potrafi zrobić najprostszy banner ? (Jestem w tej dziedzinie zielona jak groszek).

PSPS I ogólnie kogoś, kto zajmuje się blogowym wyglądem? (Moje umiejętności- jak wyżej).






























8 komentarze:

  1. Zdjęcia są piękne! Masz wyjątkową urodę i jesteś niesamowicie fotogeniczna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre jest myśleć pozytywnie, jeszcze lepiej racjonalnie - mądre słowa. W punkt!
    A zdjęcia przepięęęękneeeee :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie jestem racjonalistką, w moim przypadku to akurat nie udało się. Cały czas tkwiłam w miejscu. Może ja go z czymś myliłam, albo źle interpretowałam, ale wolę być niepoprawną optymistka mimo tego, że często przez to cierpię. Jak na razie jednak daje to więcej dobrego.
    A teraz zdjęcia, są przepiękne. Wyglądasz na nich jak z bajki i to dosłownie. Ciężko się przez nie skupić na tych kilku zdaniach i pewnie plotę od rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej myślę pozytywnie, z niewielką dozą racjonalności, pewnie przydałoby się jej więcej ;) A zdjęcia bardzo klimatyczne!
    Iza z moon-child.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Aké super fotky, vyzeráš krásne :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń

Blogger templates

Popular Posts